A Liferay Hungary tudásmegosztó a Takarékbank példáján mutatja be a bankszektor digitalizációs kihívásait – írja a a Márkamonitor.hu.
A Liferay Hungary tudásmegosztó, különböző iparágak digitalizációs trendjeit bemutató videó sorozatának legújabb adásában a bankszektor pandémia alatti és az ezt követő digitalizációs kihívásait ismerteti a 2019. október 31-én a 120 takarékszövetkezetből álló Takarék Csoport és az FHB Bank cégjogi egyesülésével létrejött Takarékbank Zrt. példáján keresztül, írja a Márkamonitor.hu.
“Készítettünk egy digitális road mapet, amelyben meghatároztunk, hogy mink van, és mi kell ahhoz, hogy fel tudjuk zárkózni a digitális banki modellhez” – magyarázza Czímer Gergely, a Takarékbank digitális igazgatója. “A menedzsment felismerte azt, hogy univerzális nagy bankként nekünk is olyan szolgáltatásokat kell nyújtanunk a digitális térben, amire a finish ügyfelek nyitottak, és amire szükségük van, bár nem akartunk vezető digitális bank lenni, sem a brandünk, sem az imidzsünk nem erre épül, de attól még világos volt, fejlődnünk kell.”
Mint mondja, a napokban jött ki egy új mobilalkalmazásuk, amelynek köszönhetően új köntösbe burkolták az eddigi szolgáltatásokat. Bankválasztáshoz és ügyfélmegtartás szempontjából például fontos fejlesztésnek ígérkezett, hogy bevezették az Apple Pay-t a Mastercardra.