Felpörgött a digitális átállás
2021. április 08. írta: Takarék

Felpörgött a digitális átállás

A Takarékbanknál mintegy tíz százalékkal nőtt az online felületeket rendszeresen használók száma az elmúlt évben.

Kevesebb mint egy év alatt költözött át szinte minden fontosabb lakossági banki folyamat az online térbe. Mostanra közel az összes bank kínál online számlanyitást, a nagyobbaknál pedig kölcsönt is vehetünk fel, mobilon és netbankon keresztül pedig az összes fontosabb folyamatot magunk is el tudjuk végezni, bankfióki segítség nélkül, írja az mfor.hu.

A Takarékbanknál mintegy tíz százalékkal nőtt a rendszeres felhasználók száma az elmúlt évben. A netbanknál 2020. márciusban - áprilisban volt egy ugrás, részben a pandémia, de részben az informatikai migrációk és az azonnali fizetési rendszer bevezetése miatt is. Azóta is trend a használat gyakoriságának emelkedése, mind a bejelentkezések, mind a tranzakciók számában. A Mobilapp használata folyamatosan bővül, 2020 végére 70 százalékkal nőtt a felhasználók köre 2019-hez képest.

A bank a pandémiás időszakban, 2020. április 16-án indította el a VideoBankot, ahol jelenleg 27 ügytípus érhető el, közte az online számlanyitás is. A bank emellett bevezette az Apple Payt és lehetővé tették, hogy az online ügyintézéshez használt mobiltelefonszámot az ATM-eken keresztül is megadhassák az ügyfelek.

online-banking-716x286_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://magyartakarek.blog.hu/api/trackback/id/tr4616494070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása