Mastercard: az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát


2020. máj 19. írta: Takarék

Az online vásárlás meghaladta az összes egyéb költési formát az elmúlt hetekben a koronavírus-járvány hatására, nőtt a virtuális élmények iránti igény, ugyanakkor a magyarok mintegy 60 százaléka tart az online visszaélésektől - derült ki a Mastercard friss felméréséből.

Az MTI-hez hétfőn eljuttatott közlemény szerint a kutatást májusban készítették 15 európai országban - köztük Magyarországon -, és 7500 embert kérdeztek meg. A felmérésből kiderült, hogy a magyarok több mint egyharmada elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben. Az európaiak 57 százaléka válaszolta ugyanezt. Míg az európaiak 30 százaléka, addig a magyarok 17 százaléka a korábbinál több pénzt költ virtuális élményekre. A megkérdezett magyarok 40 százaléka használ streaming szolgáltatást, a fitnesz edzések és az online múzeumlátogatás mellett a lakosság körében a stand-up előadások  és az online koncertek is nagyon népszerűek – írták.

mastercard-nyilt-bankolas-open-banking.jpg

Szólj hozzá