Tömegek keresik a bankjukat, hogy hadd fizessék tovább a hitelt


2020. ápr 01. írta: Takarék

Megrohamozták a bankok telefonos ügyfélszolgálatait a hiteleiket továbbra is törleszteni szándékozó ügyfelek. Ahol lehet, igyekezzenek online nyilatkozni az ügyfelek - tanácsolják. Még csak néhány nap telt el, mégis van olyan bank, amelyiknél már 30 ezren jelezték, hogy törlesztenének tovább, van, ahol a vállalati kliensek 11 százaléka már nyilatkozott, írja a Napi.hu. A TakarékBanknál csütörtök délutántól lehet jelezni, ha valaki továbbra is törlesztené hitelét. Már pénteken több mint ezer kérelmet fogadott be telefonon és e-mailen az ügyfélszolgálat. A hétvégén nem volt erős a forgalom, hétfőn viszont újra megugrott az érdeklődés. Ezért a TakarékBank külső ügyfélszolgálati szolgáltatótól is igénybe vesz munkatársakat, hogy kezelni tudja a megnövekedett érdeklődést. A hitelintézet arra számít, hogy nagy számban lesznek olyanok, akik továbbra is törleszteni fognak. Az ügyfelek egyelőre telefonon, e-mailen, postai úton, vagy szükség esetén a bankfiókban is tudnak nyilatkozni, de ez utóbbit a járványos időszakban a TakarékBank sem javasolja. A következő napokban - ezeken felül - további módokat is biztosítanak majd a nyilatkozattételre.

shutterstock_190640417.jpg

Szólj hozzá