A Revolut miatt figyelmeztet a nemzeti bank


2020. feb 25. írta: Takarék

Egyes fintech cégek bizonytalan időre – akár több hónapra is – indoklás nélkül zárolják az ügyfél számláját, s dokumentumokat kérnek be a blokkolás feloldására – jelezte a Magyar Nemzeti Bank (MNB). E problémára főleg a Revolut-ügyfelek panaszkodnak. Szintén ők nem értesültek arról, hogy a hét végi tranzakciók felárasak lettek, illetve, hogy megnőttek a kártyatranzakciós díjak, mert bizonyos bank-, illetve hitelkártyák esetében készpénzfelvételnek számít a szolgáltatóhoz feltöltött összeg. Nem volt kellő tájékoztatás arról sem, hogy néhány országban nem fogadják el a Revolut-kártyákat. Több szolgáltató honlapjáról hiányoznak vagy csak töredékesek a magyar nyelvű tájékoztatások. Az MNB szerint gyakran nincs hazai ügyfélszolgálat vagy élőhangos call center – a panaszosok sokszor elégtelen információt nyújtó robotokkal tudnak angolul kommunikálni, panaszaikra a szolgáltatók lassan vagy nem felelnek.

letoltes_4.jpg

Szólj hozzá